maanantai 28. tammikuuta 2013

Diamond Days

Moikka :)

Täällä ruudun toisella puolella siis kirjoittelee Hanna, ja oon siis kirjotellu aikasta kauan blogia Miss Mixin sivuilla :) Lyhyesti sanottuna tykkään bloggailusta, kamerasta, shoppailusta, muodista ja mikä tärkein, kavereista ;) Kolme tärkeää asiaa maailmassa, mitä ilman en voisi elää, on yksinkertaisesti musiikki,tanssi ja kaverit : D Oon ÄLYTTÖMÄN huono esittelee itteäni, mut jos seurailet mun blogia, tutustut muhun päivä päivältä enemmän. Kirjotan oikeastaan joka toinen päivä,mutta tarkotuksena ois monta kertaa viikossa. Bloggailen kaikesta elämän pienistä iloista ja asioista, mitä mulle nyt sattuu tapahtumaan, kuvia näette oikeastaan joka postauksessa, koska yks asia mitä ilman en selvis montakaan päivää, on kamera! Mulla on aika usein käytössä järkkäri ja tavallinen kamera, mutta saatan aika usein turvautua puhelimeen, koska se on helpoin, laatu tosin ei koskaan ole mikään perfect : D

Tässä kaksi blogia, jotka kannattaa käydä kurkkaamassa ;)

http://www.missmix.fi/kayttajat/26939/blogi

Tuossa mun ensimmäinen blogi, joka on Miss Mixin sivuilla,ja sitä oon kirjotellu jo aika pitkään :)

http://www.missmix.fi/kayttajat/27644/blogi

Ja sit tosta löytyy mun ja mun parhaan kaverin blogi, jota kirjottelen kanssa :) Suosittelen että käytte kurkkaamassa molempia ;)

Nyt en kirjottele sen enempiä, mutta postauksia on tulossa jokseenkin tiheään tahtiin :)

 Alhaalla kuvia, jotka kertovat jokseenkin minusta, ja mistä tykkään ja tollen : D

En löytäny tähän hätään nyt mitään kunnollista kuvaa, joten päädyin sit hätäsesti tohon  aikasta vanhaan kuvaan, joka on otettu kaverien kanssa kun oltiin viettämässä halloween-bileitä,joten en näytä yleensä noin karseelta : D Kunnon kuvia on sitten kyllä tulossa... : D

Tässä osa mun ja isosiskon leffoista, ja niinkuin näistäkin näkyy, katon leffoja harvasen päivä : D



Oli sitten pakko laittaa tämäkin : D Versace<3

Luen TODELLA paljon kirjoja, suosikit on ehdottomasti Potterit ;)

Kai tääkin nyt sit pitää laittaa... Tykkään siis karkista, mut en  oo siis mikään  läskipossu,jos ymmärrätte mitä tarkoitan : D


Näihin kuviin sitten sisältyy kolme ERITTÄIN tärkeää seikkaa! 1: Tiedän  etten osaa piirtää  2: Yksi maailman upeimmista ihmisistä on Lady GaGa   3: Piirrän yleensä vain, koska se on kivaa : D (Hieman oli laimeat seikat joo : D)

Tässä mun alle 1v  (ei koosta uskois) siskokset Eevi ja Della,jotka on Rexin ja Belgianjätin risteytyksiä :) (Toisin sanoen jättimäisiä) Ne asustaa tossa mun huoneen vieressä olevalla parvekkeella, ja ne on melkosia hulivilejä : D Eevi on toi ruskea ja Della valkoinen :)

Della taas kerran ihmettelee että miks toi mami on tossa koko ajan tollasella ärsyttävällä  laitteella, jossa koko ajan välähtää valo... On noi ihmiset sitten outoja.. xD



Eevillä taas kova kiire tökkimään kameraa.. :)


Toi Eevi näyttää vähän siltä kun sekin haluis mennä syömään : DD


Uskon että näiden neitien elämästä tuutte vielä kuulemaan : D

Tossa sitten on mun rakkaat, parhaat kaverit ikinä ;) (Hyvin omaperäinen tää meidän käsitys yhteiskuvasta  : DD)

Kynsien laitto on mulle sit kaikki kaikessa, ja kynsipostauksia tuutte näkemään paljonkin, ja ihan varmasti : D En muista sitä päivää kun mulla on kynnet ollu ilman lakkaa ;)



Kiitos kaikille ketkä joten kuten seurailevat blogiani, ja kommentit on AINA tervetulleita! :)

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti