torstai 31. tammikuuta 2013

Ilman surua ei olisi iloakaan




Heissan :)

En muutamaan päivään ole kirjottanut, eipä oikeen mitään kirjotettavaa oo ollu.. Sitä vasten nyt on : D Vikko on rullaillu oikein mukavsti, koulussa ihan normaalia, kohta alkaa taas kokeisiin pänttäys.. : / Viime päivistä en kirjottele nyt enempää, vaan siirryn suoraan tähän päivään :) Aamu meni vähän liiankin nopeesti, kouluun kello taas päätti nopeuttaa vauhtiaan.. :) NIIN tyyppillinen mun aamu... äiti lähti pikkusiskon kanssa lääkäriin,ja sillon en tiennyt, että en näkisi sitä mun siskoa sen jälkeen vielä muutamaan päivään... No sitten matkasin kouluun,perus päivä, ja suoraan koulusta parhaalle kaverille Sallalle :) Siellä tosin ei ehditty olla kun puol tuntia, kun äiti soitti sairaalasta, jonka jälkeen sain pienen shokkisäikähdysitku kohtauksen,mutta pianhan siitäkin sitten selkenin. Iskä tuli hakee mut ja Sallan meille, ja täällä sitten tanssittiin ja otettiin hyvin onnistuneita asukuvia meijän blogiin :)

Oon keräilly teille jonkinmoisia kuvia, joten tässä ne nyt suunnilleen ois :)



Eeviä taas kiinnosti se kameran linssi : D







Mun demonipupu <3 ; )


Tänään siis otettiin muutamia hyvin onnistuneita asukuvia, kun aikaa riitti hyvin :) Lisää asukuvia näätte mun ja Sallan blogista, jossa ne kaikki sitten on kokonaisessa kauneudessaan : D

Nyt en kyllä jaksa enää laittaa noita kuvia, vaikka tossa oli vasta muutama :)

Huomenna tulossa vielä asukuvia,kun oon saanu vielä perjantain asun samaan pakettiin. Ajattelin siis että kuvaan mun "päivän asun" jokaisena viikon päivänä,ja huomenna näätte sitten ne muutaman,mitä nyt tällä viikolla ehdin ottaa : DD Ens viikolla lupaan ottaa ihan joka päivä, jos vaan aikataulu millään sallii :)

Mutta nyt tämä tyttö lähtee unten maille, sen verran rankka päivä on takana ; )

Mukavaa perjantaita kaikille :)

-Hanna










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti