perjantai 1. helmikuuta 2013

Voisinksmä olla se sulle,se tunne, anna mun olla syypää sun hymyyn ;)

Heissssan :)

Perjantai-ilta, ja päätin että nyt kirjotan tän kirjotuksen ennen salkkareita, kun tuntuu että aina kun tulee salkkarit niin oon kirjottamassa blogia... : D Joo mutta tää päivä meni menojaan, ja koulussa oli PerusPerjantai, eli siis sellanen, et Let´s Chilling ; D Iltapäivästä onkin sitten vähän tekstiä, mutta paljon kuvia, joten tässä olkaa hyvät ;)


                         Koulun jälkeen päätinkin sitten ihan ekana selvittää tän pommin : D




Tuli taas todistettua että mitä ihminen tekiskään ilman kakspuolista teippiä : D Joo no onhan se ainakin parempi kun jesari mitä käytän yleensä : D



PlayStation + Harry Potterit = Perfect friday night ;)



Mietin aika pitkään että minkä ihmeen takia tää kuva on mustavalkonen..?? Tajusinpa sitten että toi ilma on  mustavalkonen : D Minä taas täällä kaikessa järjessään :)




Jooo,olihan toi ihan hyvä aamupala, mut se siin oli ongelma, et kolmannella tunnilla maha muris nii et nolotti,eli siis ei mikään nälkää pitävä : D


Ja Miss Mix: kin päätti saapua :)


Noita suosittelen kaikille, eli siis toi suihkepullo on suhkutettava hoitoaine kosteille hiuksille, ei siis pestä, ja toi  tuubi on sellasta hoitavaa mössöä latvoille :) Molemmat tehoaa oikeesti :)





No Niiiin, sitten olis niitä viime viikon sekalaisia asukuvia, jotkut oon ottanu illalla, ja jotkut aamulla ennen kun oon lähteny kouluun :) (Joo en tiedä mitä tällä tiedolla teette, mutta tuolla mun takana ei ole mun huone )












No eipä niitä mikään kehuttava määrä ollukkaan :) Ensi viikolla tulossa lisää :)



Ton oottekin varmaanehkä nähny : D


























Joo eräällä oli hieman tylsää... : D Ilta sanomat <3


Nyt ei taida olla sitten enempää, huomenna saatte kynsipostauksen :)

Hyvää viikonloppua kaikille :)

-Hanna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti