lauantai 9. helmikuuta 2013

How to be a heartbreaker

Heissuli vei :)

Tämä tyttö päätti just ettei enää KOSKAAN-IKINÄ-MILLONKAAN syö MITÄÄN!! Eilen illalla vedin kokonaisen Fazerin sinisen, tänään oon vetäny mäkki safkaa, suklaata ja limuu naaman täydeltä, että mä en sit syö koskaan enään mitää...!! No mut ehkä teitä ei taida kiinnostaa mun syömiset... joten ehkä kerronkin mun perjantaista ja lauantaista :)

Tää päivä on menny oikeen mainionpuoleisesti, heräsin siinä yhentoista maissa, kiidin suihkuun, jonka jälkeen lähdin Sallalle :) Tehtiin kaikkee perus hauskaa, sieltä lähin sitten järvenpäähän ja mäkkäriin :) Sit koko illan oon tehny ei-mitään, tarkotuksena ois ollu siivota huone ja lukee kunnolla historiaan,sit ois tänään pitäny siivota toi kanikoppi, mutta se mitä sain aikaseks, oli historian kirjan tuijjottelu,huone näyttää vielä hirmusemmalta ja Putouksenkin katoin :) Huomenna ei ole ohjelmassa muuta kun zumbaaminen ja hissan lukeminen :) Mutta tässä kumminkin kuvia teille ;)





Ens viikko näyttää harvinaisen selvältä :)


Matikan koe meni ihan hyvin, ja te ette voi kuvitellakkaan miten yllättyny tosta numerosta oikeasti oon, olin aivan varma jostain 7:sta






Nää mä löysin s-marketista : D


Putousta katellessa :)



Tässä sitten mun pikku murusten perjantai <3












































Joo tosiaan, innostuin leikkimään järkkärillä : D 







Mutta nyt sanon että hyvää yötä, kirjoittelen taass :))

-Hanna-

























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti