sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Life is like a good song, hoping it will never end

Hellou :)

Loma, loma, loma... Ihanaa! Mulla on koko viikonloppu menny siinä et oon piirrelly Gagaa, katellu elokuvia, kuunnellu musiikkia... niin ja leiponu ja kokkaillu :)

Että siinäpä kaikki kerrottava :)






Testasin mun kääretortun teko taitoja, ja vaikka ite sanonkin, kyllä maistu :) 

Anteeks kuvan laatu, on tosi huono :I Kuvan tarkotuksena on siis näyttää noi mun uudet farkut, jotka hankin Sokokselta. Noi on tosi mukavat farkut, makso must jotain 40e tai jotain sinne päin :) 


Tossa noita mun GaGa piirustuksia (amatööripiirustuksia!) 









Oikeestaan kaikki piirsin joskus yhentoista jälkeen yöllä, en viel tajuu miten pysyin hereillä monta tuntii... NRJ piti mut kai hereillä :) Inspiraatio iski sit sillon.. :)



 Mä jatkan piirtelyä ja kovaa vauhtia yritän tyhjentää tota turkinpippuri pussia :) Pikku vinkki muuten, noi kaks on yhessä melkosen tulinen ratkasu : D Joten kai mä sit pysyin noitten avulla hereillä : D

Hyvää viikkoa kaikille, ootte sitten lomalla tai ette :)

-Hanna-











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti