tiistai 12. helmikuuta 2013

Prinsessa Päiväkirjat ;)

Moikka! :)

Mun päivä on menny ihan normisti, iltapäivällä oli ukki ja mummi oli käymässä, sitten päätin laittaa kynnet uusiks :) Aamullakin näpsin teille muutamia kuvia, kun jotenkin ihmeellisesti sain itteni ylös sängystä ajoissa, ja se on jo iso saavutus multa : D Aikaa siis oli ruhtinaaliset puoltoista tuntia : D Mutta kuviin...











PRINSESSA KYNNET ;)


















Laitoin siis tollaset "prinsessa kynnet", niistä siis ei aluks ollu tarkotus tulla tollaset, mutta niin niistä vaan tuli :) Mulle tuli vaan heti mieleen tollaset prinsessamaiset, koska pinkki ja kimalle teki sen : D No, voihan ne välillä olla tollaset tyttömäiset : D Tossa alimpana on mun kynnet ilman lakkaa, tosin en koskaan poista lakkoja niiin tarkasti, koska mulla ei kynnet oo koskaan ilman lakkaa :)

Noi oli aika helppo tehdä, kaikki tarvikkeet löydät kuvista :) 

Huomenna teille tulossa taas uusi postaus :)

http://www.missmix.fi/kayttajat/27644/blogi

Käyttehän kattoo mun ja Sallan blogin :)

Palaillaan, moi :)

-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti