lauantai 2. helmikuuta 2013

We never close our eyes

Heissuli vei :)

Alotan nyt heti siitä, mitä viimeks lupasin, eli sillä kynsipostauksella :) Heti sen jälkeen saattekin sitten kuulla tästä mun hyvinkin epätavallisesta päivästä : DD Eli siis kynsiä olkaapa hyvät :)





Noille kynsille en keksiny mitenkään erikoisesti nimeä, ne nyt on vaan tollaset : D 


Tohon siniseen kynteen käytin Wild Mildin sähkönsinistä lakkaa pohjalle, ja päälle NailPolish kimalletta





Valkosiin kynsiin käytin Kiss:in Nail Art:ia ja sit peukaloon samat paitsi sit toi NailPolish tohon päälle :)















Sitten lisäsin molempiin peukoloihin noi timantit,ja niistä tuli must ihan kivat :) Koska ilman timanttei ne ois ollu ehkä vähän tylsät :) Noita timantteja löytyy ainakin emotionista ja sokokselta,noi on tosi kestäviä ja hyviä :)




Ja lopputulos näytti kutakuinkin tolta :)


Niin ja sitten vielä päälle Dependin väritöntä lakkaa, jota ilman noi timantit lähtis vähän nopeemmin,eli siis suosittelen kaikille timanteille tota Dependin lakkaa :)


Joo tossa ois tuo kynsipostaus,toi on helppo ja ihan must hyvännäkönenki :)

Joo tänään mulla oli melkonen  perus päivä,aamulla ylös kasilta, (arvatkaa vaan huviksenne väsyttikö jota kuta,kun viime yönä valvoin kahteen XO) ja sitten tunnin päästä kohti hyvinkään sairaalaa. Ehin itteni johonkin kuntoon laittaa ennen kun lähettiin, mutta noi mun silmänaluset kerto jotain mun viime yön unen määrästä... : D Joo siis elieli sairaalaan kattomaan sitä mun pikkusiskoa siellä, ja siellähän se lasten vuodeosastolla mukavasti makoili ja DVD:tä katsoili :) Sinne oli siis rahdattu kassillinen dvd:eitä, ja lisää vaan vein : D Siellä sit hengailtiin  oltiin pari-kolme tuntia molempien pikkusiskojen kanssa ja äiti ja iskä kans :) Sit läähettiin vähän ulkoilemaankin,kun kävi vähän se sairaalaan ilma vähän tukalaks,ja sitten iskä heitti meijät kotiin, (se sisko siis jäi vielä sairaalaan, mut toinen sisko tuli mun kaa kotii : D ) ja tultiinkin sitten prisman kautta kotikoloon :) Kun tulin kotiin niin olin aivan poikki-puhki-uuvuksissa,ja en jaksanu muutan kun maata ja kattoo telkkarii ja syödä karkkii, kun mulle tulikin sitten yhtäkkiä tarve tanssia, ja rupesinkin sitten pelamaan Just Dance 4:ta, jota tanssinkin sitten yli tunnin : D Joten se siitä mun uupumisesta : DD 










 Nyt sit koko illan oon kattonu putousta, kirjotellu teille ja jutellu kaverin kanssa skypessä :)



Noi sieltä sairaalasta :) Sit mul ois vielä sata kuvaa sellasista ihanista pienistä kultakaloista mitä siellä huoneen akvaariossa oli, mutta kun ne kalat ei niinkun ihan suostunu pysymään paikoillaan, joten siis niissä kuvissa näkyy oikeastaan vettä ja kauniita vesikasveja, mutta kaloista ei näy jälkeäkään, kun jotenkin ihmeen syystä ne aina ehti pois siitä kameran linssin edestä : D

Mulla oli viime yönä oikein hupaisaa, kun jostain ihmeen kumman syystä mulle tuli siinä yhen aikaan yöstä karsee nälkä, ja mitä hanna tekee, hän hipsii alakertaan, ja hyvin hiljaa hipsiikin,koska porukat oli siellä jo unten mailla, ottaa kaksi appelsiinia, veitsen, leikkuulaudan ja paperia,sitten hipsii takaisin sinne yläkertaan, ja rupeaa..hmmm.. niin no joo.. mitä se nyt tekeekään,syömiseks sitä kai sanotaan : D




Ja tämä siitä seuraa kun mulle annetaan appelsiineja : D




Noi on tollasia räävittyjä epämääräsiä palasia : D

Ja nyt kun tarkemmin ajattelen, en TODELLAKAAN tiedä mitä teitte tolla mun appelsiini-tarinalla, ehkä tää kauhee väsymys saa mun pään sekasin.. jaa-a : DD


Ja nyt ennen kun rupeen nukkumaan lukemaan enkun kokeeseen, syön ton (se on siis mansikka-mysli-banaani rahkaa,jos joku miettii) epämääräsenmössön : D (Joka on heilahtanu hirveä kuva,mutta kun akku loppu puhelimesta sit just ennen kun olin ottamasta toista kuvaa,joten siis tolla mennään) muttamutta...

Hyviä öitä kaikille ;)

-Hanna-

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti