perjantai 15. maaliskuuta 2013

Don´t be a drug, just be a queen, you are born this way, baby ;)

Moi :)

Pahoittelen jälleen kerran, että mua ei taas täällä paljon oo näkyilly... Oon kirjottamassa teille sellasta hieman isompaa brokkista, joka tulee myöhemmin, heti kun oon ahertanu sen valmiiks :)

Tänään mun päivä meni ihanan rennosti, koulussa saatiin pitää Sallan ja Julian kanssa liikkatuntia pienemmille, ja sitten menin Sallan kanssa suoraan Julialle :) Siellä aikaa meni Buzzia pelaillen, jota ensin yritettiin asentaa isoon telkkariin, sitten sellaseen minimini telkkariin, ja revittiin niit johtoi edestakas, ku sit tajuttiin että kanava oliki ollu väärä, ja viimesenä se pleikkari makas upeesti lattiana tyrmättynä : DD Että täällä taas me kolme XD

Muuten viikko on menny kutakuinkin kokeisiin lukien, ja koulussa eteenpäin kahlaten :)
















                         




                                                             Perjantai päivällinen tällä neidillä : D






Sain sen hiuslakankin sitten hommattua, oon kyl tosi tyytyväinen, kerrankin hiuslakka,josta on jotain apuu :) Ei jätä hiuksia rasvasen näkösiks, ja suihkuaa tosi hyvin... Niin ja tietty tosi pitävää :)







Mutta nyt rakkaat jatkan sen isomman bloggauksen parissa, muistakaa pitää superhyvä viikonloppu :)

xoxo Hanna

ps. Anteeksi kuvien laatu, kännykkäkuvia :// Yrittäkää saada selvää... Niin, ja liittykäähän lukijaks, arvostan oikeesti jokasta <3 Niin ja kommentoikaa omia blogejanne mulle, liityn lukijaks,mielelläni :)



                               









      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti