maanantai 18. maaliskuuta 2013

MY LOVE & LIFE part 1


MUSIC







MARINA AND THE DIAMONDS; HOW TO BE A HEARTBREAKER



                                          

This is how to be a heartbreaker,
boys they like a little danger,
we´ll get him falling for a stranger, a player,
singing lo-lo- love you,
how to be a heartbreaker <3









AVICII FT. NICKY ROMERO; I COULD BE THE ONE




Do you think about me when you´re all alone?
The things we used to do, we used be...
I could be the one to make you feel that way...
I could be the one to set you free...







CALVIN HARRIS FEAT. FLORENCE WELCH: SWEET NOTHING



So I put my faith in something unknow,
I´m living a such sweet nothing,
but I trying to hope,
with nothing to hold,
I´m living a such sweet nothing <3







OLLY MURS FT. FLO RIDA; TROUBLEMAKER



You had me hooked again,
from the minute you sat down,
The way you bite your lip,
got my head spinning´ around,
after a drink or two,
I was putty in your hands,
I don´t know if I have the strenght to stand,
trouble troublemaker, yeah,
that´s your middle name,
I know you´re no good,
but you´re stuck in my brain,
and I wanna know,
Why does it feel so good but hurt so bad?






LADY GAGA; BORN THIS WAY



                                           

It doesn´t matter, if you love him, or capital H-I-M,
just puts your paws up,
´Cause you were Born This Way, baby´
My mama told me when I was young,
we are all born superstars,
she rolled my hair,
and put my lipstick on,
in the glass of her boudoir,
There´s nothin´ wrong with lovin´
who you are,
She said,
"Cause he made you perfect, babe"
So hold your head up, girl and you´ll go far,
listen to me when I say,
I´M BEATIFUL IN MY WAY, 
´CAUSE GOD MAKES NO MISTAKES,
I´M THE RIGHT TRACK, BABY 
I WAS BORN THIS WAY <3

Nyt ihmiset hyvät, lukekaa tuo yllä oleva teksti, sillä se on enemmän kuin totuus, JOKAINEN sana <3







ERIN- MITÄ TÄNNE JÄÄ (Vain Elämää)


                                           

Mä oon tässä, kautta kiven ja kannon,
oman nimeni,nimeni,nimeni vannon,
et mä vien taas kenetkin sinne minne tahdon.
Mä raotan mun maailmaa,
sä taidatkin jo tietää,
mut jos tiedät enemmän kun nimen 
ainakin oot kuunnellu.
Kun on vetäny muutaman biisin livenä,
pikkuhiljaa tajuu miten mikkiä pidellään,
mulla on ote, en anna sen livetä.
Elämä opettaa, tieto lisää tuskaa,
mä vedän kovempaa.
Mietin mitä jää kun mä lähden täältä,
ei syytä huoleen,
se päivä ei oo vielä tänään <3









MIKAEL GABRIEL FEAT. DIANDRA; PÄÄSTÄ MUT POIS




Oo mulle rehellinen, oo mulle aito,
nii sust ei tuu edellinen vaan sust tulee ainoo,
joka pystyy nää liekit sytyttää,
saa tän nuoren sydämmen viel tykyttää...
Vaikka kaikki, kaunis murtuu,
oot aina siellä, minne meen,
kaikkeen tottuu, ja sydän turtuu,
mut mä tahdon vapauteen...
Päästä mut pois.. <33








CHEEK; ANNA MÄ MEEN


                                       

Mä teen sen mitä mun tehtävä on, 
mä meen koska mun mentävä on,
Faijan tavoin valinnu nää reissumiehen saappaat,
voi tätä taakkaa,
tän matkan voi vetää täl monel taval,
välil tuntuu ku ois pulssiton,
elämän kovettama.
Silti tänää slovareita mun mankka veivaa,
tuntuu ettei itsee poimittuu maasta ei saa,
sun jälkeen mikään ei taaskan meinaa,
ei, ei mikään mulle riitä enään ei,
ei mikään tunnu miltään enään ei,
ei, anna mä meen, anna mä meen... <3








WILL.I.AM FEAT. EVA SIMONS; THIS IS LOVE 




If you love it,
like I love it,
and you feel,
what I feel inside,
if you want it,
like I want it,
then baby let´s 
get it tonight,
Can you feel the love?
Can you feel the love?
This is love, this is love
this is love... <3







ONE DIRECTION; LIVE WHILE WE´RE YOUNG


                                         

Crazy,crazy,crazy,
´til we see the sun,
I know we only met but
let´s pretend it´s love,
and never never never
stop for anyone,
tonight let´s get some,
and live while we´re young <3






PITBULL FEAT. CHRISTINA AGUILERA; FEEL THIS MOMENT


                                          

One day when the light is glowing,
I´ll be in my castle golden,
but until the gates are open,
I just wanna feel this moment <3




ANNA PUU; SÄÄNNÖT RAKKAUDELLE


                                          


Me emme saa haluta toisiamme, niin että valehdellaan,
kotona koskaan rakkaillemme,
tämä on sääntö ensimmäinen,
emme saa sanoa toisillemme,
"Mitäpä jos kaiken riisuisimme?"
Avaamme viimeisenkin portin,
tämä on sääntö numero kaksi...
Meidän täytyy keksiä,säännöt rakkaudelle,
ja rakastaa niiden rajoissa,
hiljentää risteyksiin ajoissa.
Miedän täytyy keksiä,
säännöt rakkaudelle,
ja rakastaa niiden rajoissa,
kääntyä kotiin ajoissa...







LOREEN; CRYING OUT YOUR NAME


                                       

If you ask me where 
I´m gonna be tonight,
ask me if I´m 
gonna be alright...
I´ll be crying out your name,
drink throught all this pain tonight,
I don´t even wanna fight,
I know when the battle´s lost,
I´ll be crying out your name...




HALOO HELSINKI; VAPAUS KÄTEEN JÄÄ


                                           


Kun elämässä kaiken menettää,
silloin vapaus on ainut mitä käteen jää,
on ylämäkin raskas askeltaa,
mutta alamäkeen liian usein katoaa,
jos ei tapa niin se todellakin hajottaa,
ei muistojen päälle kulta kerrosta saa,
hymyilet tai itket kuinka vaan,
ole hetki niinkun huomista ei olisikaan <3








RIHANNA- DIAMONDS


                                             


Shine bright like a diamond,
find light in the beatiful sea,
I choose to be happy,
you and I,
we´re like
diamonds in the sky,
you´re shooting star I see,
a vision of ecstasy,
when you hold me,
I´m alive,
we´re like diamonds in the sky,
I knew that we´d become one right away,
right away,
at first sight I felt the energy,
of sun rays,
I saw the life inside your eyes <3









CHISU; KOLMAS PYÖRÄ


                                            

Tänään ollaan kahdestaan,
ei suoda tilaa ollenkaan,
hälle joka meit nykyisin tuijottaa,
keskeyttää lauseet jotka kuiskin sun korvaan.
Vaik kehos yskii hiestä,
ota se pois sun mielestä,
huoneessa valkoisessa sä ja minä vaan,
ei tänne muil oo asiaa.
Kolmas pyörä pyöri pois,
et hän viel vain mun oma ois.. <3






CHER LLOYD; WANT U BACK



                                            

Boy you can say anything any wanna,
I don´t give a shit, no one else can have you,
I want you back, I want you back,
want want you, want you back,
I´d broken up thinking you´d be crying,
now I feel like shit looking at you crying,
Iwant you back, I want you back,
want want you, want you back <3



Taidan päättää tän nyt tähän, ja siis selitän vähän tän koko jutun tarkotusta :)

Elikkäs halusin jotain vaihtelua mun blogiin, ja keksin tälläsen LOVE AND LIFE- jutun, elikkäs kerron teille asioista, mitä rakastan ja mitkä kuuluu mun elämään :) Näitä on siis tulossa lisää, työstän niitä koko ajan ;) 

Musiikkihan siis todellakin on yks suuri osa mun elämää, ja ilman sitä en-pystyis-elämään! : D Kuuntelen musiikkia ihan joka päivä, ja mul niit lempilaulajia on monia :)

Aika moni varmaan nyt aattelee, et oon just sellanen massa musiikin kuuntelija, mut oikeesti, haluun kysyy teiltä... mitä ihmeen väliä sillä on, että mitä ihmiset kuuntelee?? Jos biisi on hyvä, laulaja on hyvä, niin ehkä se on syy miks siitä on tullu sitä "massa-musaa"!! Mä ainakin kuuntelen sitä, mikä kuulostaa hyvältä ja mistä oikeesti tykkään. Ja must ketään ei tarvii arvostella siitä, mitä musaa ne kuuntelee :)

Oon siis kerännyt tohon ylös biisejä, joilla must on jotain merkitystä, lähinnä niitten sanotuksissa. Ois tosi ihanaa, jos kuuntelisitte niitä, ja yrittäisitte suomentaa ja miettii niit sanotuksii, koska niissä on ideaa : D 

Kolme biisii, mitkä ehdottomasti haluun, et kuuntelette, ja katotte ne sanotukset, on:

-LADY GAGA; BORN THIS WAY

-WILL.I.AM FT. EVA SIMONS; THIS IS LOVE

-PITBULL FT. CHRISTINA AGUILERA; FEEL THIS MOMENT

Noi nyt ainakin, toivon et kattelisitte niitä ;)

-HANNA-





































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti