torstai 11. huhtikuuta 2013

I think life without dreams, it´s nothing ♥






Moikka ihanat 

Ajattelin tehä tänään vähän erilaisen postauksen, ja mietin vaikka kuinka kauan mikä se vois olla, kunnes päädyin tähän, ei mitenkään kovin erikoiseen, mutta on tässäkin jotain : D

Oon siis rustaillu teille jotain mun unelmia, jotka haluaisin/aion joskus toteuttaa ;) Hmm... Noista saattaa ehkä selvitä, että unelmoin tosi paljon, ja rakastan sitä ♥ Toivottavasti jaksatte lukea : )


  Haluaisin oppia paljon kieliä 

♥ Haluaisin matkaoppaaksi jonnekkin ihanaan, lämpimään maahan 

♥  Matkustan joskus Hawaijille 

♥ Ja New Yorkiin 

♥ Ja myöskin Thaimaaseen 

♥ Haluaisin tiibetinspanielin 




♥ Haluan tatuoinnin 

♥ Joskus voisin puhua Lady Gagan kanssa 

♥ Vanhempana aion ottaa rakennekynnet 

♥ Haluan mennä lukioon 

♥ Haluan myös ulkomaalaisia kavereita 

♥ Voisin vanhempana tehdä videoita 

♥ Haluan asua Helsingissä, kun muutan omaan kotiin 




 ♥ Toivon että hulluus ja sekopäisyys kavereitten kanssa ei lopu koskaan 

♥ Mä haluun nauttia mun nuoruudesta niin pitkään kun voin 

♥ Aion sisustaa mun oman kodin sitten joskus ihanasti 

♥ Haluan skotterin 

♥ Ja sinisen auton 18- vuotiaana 

♥ En halua lopettaa bloggaamista vielä piiitkään aikaan 




♥ Haluan omistaa joskus paljon laukkuja 

♥ Ja kenkiä 

♥ Ja tuubitoppeja 

♥ Haluan ihan ikioman järkkärin 

♥ Haluun joskus osata piirtää paremmin 

♥ Haluisin maistaa paljon eri maalaisia ruokia 



♥ Haluisin joskus hypätä uimahallin hyppylaudoilta kymmenestä metristä 

♥ Joku päivä haluun hypätä laskuvarjohypyn 

♥ Joku päivä mä haluun ja aion asua edes jonkin aikaa ulkomailla 


Tossapa muutama.. tai no en muutamasta tiedä, ehkä vähän enemmän, mutta unelmoin paljon.. :DD Noi jotkut on aika epätodennäköisesti toteutettavissa, mutta aina saa unelmoida.. Kuinka rakastankaan tota lausetta :D

Ihanaa, huomenna on perjantai, pitäkää kivaa ;)

♥:llä Hanna












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti