keskiviikko 8. toukokuuta 2013

I need your love, I need your time, when everything is wrong, you make it right ♥


Tsauu ;)

Onn ihan pakko alottaa että tänään oli kyllä aivan IHANA päivä ulkona, ite olin ulkona, varustuksena tuubitoppi, legginsit, aurinkolasit ja aurinkorasva :) 

Huomenna ois tällä lintsille lähtö aamulla, mukana tottakai Salla :) Huomenna tulee varmasti aika ihana päivä, toivottavasti myös yhtä lämmin kun tänään! :)

Huomenna viettelen sitten synttäreitä, kaikkia ihania lahjojakin oon jo saanu, näyttelen niitä sitten joku päivä :)

Halusin eilen näyttää mun kynsissäkin kesän, joten laitoin tekokynnet kynsiin, ja on kyllä aika ihana välillä taas :) 


Kynnet on Emotionista, makso 10,00e ja tälläset ihan perus, lakkasin itse ton glitterin ;)
(Anteeksi kamala laatu kuvissa)

Alla sitten kuvia laidasta laitaan, muutama kuva vapustakin ;) Siinä näkyy noi mun oranssit latvat, mitkä siis värjäsin vapun kunniaksi ;) Muuten sitten kuvia on tältä ja viime viikolta.


 

Noi maalaukset on meijän mahtawan upeat maalaukset jotka tehtiin koulussa,, yllätysyllätys Sallan ja Julian kanssa :)









Nyt lähden selviytymään tänne vaate-viidakkoon, yritän ehkä sitten Suomi - USA ottelun jälkeen harkita tekeväni sille jotain :) 

Instagramista löydätte paljonpaljon lisää kuvia, niitä kaikkia en laita tänne :) Sinne laitoin jo mun uuden rakkaus hajuveden ja muutaman muunkin kuvan jota ei täältä löydy ;)


Huomenna vapaapäivä ja sitten jo perjantai.. ihanaa : D 

Mutta nyt jatkuukin kolmas erä.. peli 1-1... Suomi uskon teihin 


-Hanna-












2 kommenttia: