tiistai 21. toukokuuta 2013

Sekoilua ja sorsailua ;)





Moikka :) 

Voi kamaluus miten pitkä aika siitä on taas kun oon tullu kirjottelee D: Mua inhottaa alottaa aina postaukset tällä samalla lauseella, mutta ärsyttää itekkin että miksi ihmeessä en saa itteeni tänne koreen ääreen!!

Mutta kuitenkin, niinkuin teistä jokainen on jo tiedostanut, vihdoin se kesä saapu Suomeenkin, kiitos ja kumarrus ;) Joka päivä minishortsit ja toppi päälle, ja eikun vaan ulos jäätelö toisessa kädessä ja potteri toisessa : D Kauppoihinkin on tullu kaikkee ihanaa ja uuttaa, oisin joka toisen vaatteen ottanu hyllystä, mutta pakko vähän rajottaa :) 

Päätettiin lähteä Sallan ja Julian kanssa järvenpäähän vähämn pois näistä maisemista, ja löysinkin kaikkea pientä ja kivaa ;) Ajattelinkin, että voisin ne mun ostokset ja myös ne synttärilahjat näyttää ens postauksessa, kun en tähän nyt ehdi ottaa kuvia :) Järvenpäästä mulla on muutama kuvan tapainen juttu, jonka voisin teille näyttää :) Vinkkinä vain että kuvat ovat sitten kännykkä-laatua, joten
älkää ihmeessä järkyttykö ;)












Tollanen pieni sorsulikin tuli moikaa meitä kun istuttiin siinä rannalla ryyppäämässä pirtelöö, se oli niin pikkunen ja lutunen ja söpö kun se tepasteli siihen : D Uskon myös hyvin vahvasti että teitä ei erityisen paljon kiinnosta tämä minun selitykseni sorsista, mutta söpö se kuitenkin oli : D

 Muttamutta...Ootan vaan NIIIN paljon sitä päivää.... sitä lauantai päivää... sitä ihanaa, maailman parhainta päivää.... sitä ensimmäistä päivää kesäkuusta... sitä päivää jolloin alkaa 10 viikon vapaus... alkaa paras kesä ikinä... sitä päivää, jona alkaa kesäloma :) Tasan 10 päiväää... oujeioojiiojj !!! :)

Musta tuntuu että alan jo hieman käydä ylimääräisillä kierroksilla,, joten kipitänpä tästä suihkuun ja unten maille, jalat on niin löysää mummon peruna muussia, että jaksaakohan tonne alakertaan asti kävellä... parhaani teen :) 

Mutta tsaukkista teille, ja muistakaahan nauttia siitä kesästä, nyt vihdoin kun suvaitsi saapua :) 


Muistakaahan että instagramista löydätte mun uusimmat kuvat, päivittelen sitä joka päivä :) 
Mulle saa myös kikkailla: hanzuu_

-Hanna-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti