perjantai 5. huhtikuuta 2013

We don´t care what people says, we know the truth

Moikka ihanat ;)

Mun viikko kaikenkaikkiaan on menny tosi ihanasti,Sallan kanssa ollaan nähty oikeestaan joka päivä, keskiviikkona mentiin kunnon lenkille, torstaina sit olin Sallalla, samoin tänään :) Ollaan luettu enkun kokeeseen, joka on ens viikon keskiviikkona, ja jota en jaksais ajatella sitten tippaakaan.. Plääh... 









Viikonlopun suunnitelmissa mulla ei oo mitään... kunhan kerään voimia ens viikkoon :)



Päätettiin kattoo leffa... feat. Salla ;)


(Anteeks toi kuva meni aivan pieleen, likaa venytetty ja kutistettu ja ties mitä..mun huone ei siis ole noin pieni miltä se näyttää )










Toi näyttää ihan aina, just tolta ;)







Tää kirjottaminen ei tänään luonnistu yhtään, mutta yhen asian haluun sanoo;


Kiitti kaikille jotka ootte liittyny lukijaks, ootte ihanii.. :) Ehkä moni nyt kattoo et "eihän tolla oo kun 11 lukijaa, mulla on yli sata" .. Mut mä oon onnellinen jo noista yhdestätoista, joten kiitos teille :) Must jokaisen ihmisen pitäis osata olla onnellinen pienestä, ja mä oon :) 

Totta kai lukijaks saa liittyä, todellakin, oon aina ilosempi uusista lukijoista, ja kommentit on aina tervetulleita. :)  

Toinen juttu vielä, mä en vaan voi ymmärtää ihmisiä, ketkä laittaa tyyliin tälläsiä kommentteja toisten blogeihin: "Onpa tyhmä blogi!" tai "emmä kyl tällästä blogia haluu lukee". Must noi on vaan niin tyhmiä oikeesti, noita huomaa koko ajan, ja noissa ei kertakaikkisenjärjenmukaan ole mitään ideaa!! Ite en ainakaan noteeraa noihin mitenkään, onneks ei niitä paljon oo tullukkaan :) Must sellaset kommentit, jossa ne asiat on perusteltu, on ihan ok, ite ainakin otan niistä oppia. Kivat kommentit piristää mun päivää aina, joten kiitos kaikille ihanille niitten lähettäjille :) 

Pointtina kuitenkin; miettikää ennen kun sen kommentin lähetätte, koska se mitä te kirjotatte, kertoo hyvinkin paljon teistä itsestänne :)

Pitäkää ihana viikonloppu :)

-Hanna-









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti