tiistai 26. maaliskuuta 2013

Haaveet voi toteutuu, kun kakkuun puhaltaa täysii...

Moiii :)

Tän päivän vietin ihanan rennosti, koulussa oli perus päivä, siitä perus hyvän teki mun, Sallan ja Julian idiootit vitsit (joita ei ymmärrä kukaan muu kun me), 10- kokeessa ja korista liikassa :) Se tekee päivästä aina paremman ;)

Iltapäivällä sit Salla ja Julia tuli meille suoraan, ja meijän perusaikaa on se, et syödään Hannan karkki ja purkka varastot tyhjiksi, tehdään Hannan huoneesta kaaos, melutaan niin et samassa talossa ei kukaan jaksa olla, ja häivytään "lenkille", joka kohta menee siihen, et näpsitään kuvii ja juostaan jotain auton tööttäyksii ja lasten ääniä pakoon... että hyvää päivää, jos seuramme kiinnostaa.. : D

No ehkä mä oon selittäny ihan tarpeeks meijän sekoiluista, Salla ja Julia varmaan tykkää tästä mun edustavasta puheesta, ja vielä enemmän näistä hyvin edustavista kuvista : D Nää kuvat näyttää just siltä mitä ne on... aurinko häikäsee, kännykkälaatu, ja me kolme :) 







Miss Mix:kin tuli, oon vasta äkkiä selannu läpi, mut ton Cheekin julisteen löysin kyl heti ;)




Oli pakko laittaa xD Taisin ottaa tän kuvan sillon vahingossa kun juostiin ihan paniikissa jostain metsätieltä kuuluneita auton tööttäyksiä ja lasten ääniä pakoon : DDD



Muttamutta huomenna tai ylihuomenna teen vähän erilaisen postauksen, ettei aina tuu näit samoja :) 

Heissulivei ;))

-Hanna-

PS. Anteeks kuvat on tosi huonolaatusia, kun jouduin turvautuu puhelimeen : I




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti