lauantai 23. maaliskuuta 2013

Haluan näyttää sulle kaikki hienoimmat asiat tässä elämässä..

Helloouu :))

Käyn täällä ihan liian harvoin nykyään, en jaksa ees ruveta selittelee miks... : D

Lauantaissa eletään, koko päivän oon siivonnu,siivonnu,siivonnu... Ulkona ihanan lämmin, pliis lumet, sulakaa pois, en jää kaipaamaan :)

Ajattelen nykyään vaan koko ajan kesää ja kesää ja taas kesää, mut en oo ihan varma et onks se kevät nukkunu pommiin tai jotain, ku ei ala tulla jo... Must tuntuu et siellä ruudun toisella puolella kaipaatte tota kevättä yhtä paljon ku minä ;)) Oon koko päivän ollu mini shortseissa ja tuubitopissa, et sitä kesää odotellessa.. ;))

Viime viikko koulussa meni ihanan rennosti, ei kokeita,ei stressiä koulujutuista :) Ollaan nähty Sallan kanssa melkein joka päivä, joka siis tarkottaa sitä että välillä Salla täällä ja välillä mä niillä :)


















Mäkkisafkaa viikonloput ;))


Sallan kanssa tota pelii ollaan kyl pelattu, mut ei siin mitään, paras peli <3






Tää kirjottaminen ei kyl suju oikeen mitenkään päin, niin lähden tästä kirjottelemaan Miss Mixin puolelle, mun ja Sallan blogiin, käykäähän kattomassa se :)

http://www.missmix.fi/kayttajat/27644/blogi

Hyviä viikonloppuja kaikille ;))

-Hanna-









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti