sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Sain tarkotuksen elämältä, tää on mun tehtävä tääl.. ;)

Moi ;)

Oltiin tänään porukoitten kanssa syömässä Riksun suunnassa, isoveljellä synttärit, eipä muuta sen    ihmeempää :) Ihan perusperus sunnuntai, huomenna pitäis yrittää kouluun, oon niin onnellinen ettei oo heti mitään kokeita tiedossa, luojan kiitos, koska mulla ei kyl jäis päähän yhtään mikään.. : D

Mul on ollu tänään tällänen pinkki päivä, kotona ainakin :) Mul on taas hirvee into käyttää minishortseja (en ikin tiedä miten toi kirjotetaan) en muistanu miten ihanii nää on : D Mul nyt on ollu lähinnä tälläset pinkit, nää on ihanat <3 Ikävöin sitä kesää oikeesti koko ajan vaan enemmän, en vaan voi olla ikävöimättä... 

Onneks tänään ees kevät osoitti pieniä lupaavia merkkejänsä tulostansa, oli niin ihanan lämmin ja aurinko paisto ihanasti ja sää oli niiiin ihana... ja... ja taas tää meni tähän säähän... 




Mul oli tällänen pink sunday ;)


Ai niiii ja unohdin mainita pääsiäisestä... mulle pääsiäinen on suklaamunia,raeruohoo ja tipui ;)) Mites te?? :)







Sain Kinderistä tollasen aivan ihanan olennon, ja varmaan kaikki tietää et toi se Paavo Pesusieni etana, mikä sen nimi nyt olikaan :) Joo nää mun aiheet alkaa mennä pikku hiljaa siihen et oisin vähän niinku unen tarpeessa : DD

Näytän teille vielä yhen kollaasin minkä tein mun ihanista omista pääsiäispupuista ;)




Hyvää alkavaa viikko teille, ja heiii lukijaks saa oikeesti AINA liittyy, jokainen lukija saa mut onnellisemmakks ;) Ois myös kiva jos kommentoisitte, koska ois kiva saada teijän mielipiteitä mun postauksista ;)

-Hanna- 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti